Spotkanie z Jakubem

Cześć!

Wczoraj miałem możliwość poznania osobiście Jakuba Fijaka. Obaj z Maciejem Braciszewskim zrobili mi nie lada niespodziankę. Dostałem też płytę – “Soldiers Of Heaven” – materiał, który będzie miał premierę już we wrześniu na antenie radia EL-Stacja. Ja już go słuchałem i powiem krótko – warto! Jakub jest młodym muzykiem ale od czasu The Lost World zrobił wielki skok do przodu, słychać postęp. Nic mi nie pozostaje tylko zaprosić Was na audycję z premierowym przedstawieniem tej płyty – już we wrześniu.

poczytacie jak zwykle na stronie EL-Stacji

http://el-stacja.pl

Skomentuj

