Czterdzieści lat „Czterdziestolatka”

 Jestem wielkim fanem starego polskiego kina jak i polskich seriali. Tak się składa, że mój ulubiony serial „Czterdziestolatek” obchodzi w tym roku czterdzieste urodziny. Sam główny bohater pan Andrzej Kopiczyński obchodził w kwietniu osiemdziesiąte urodziny… Chciałem coś zrobić, jako fan serialu. Postanowiłem zmontować własną czołówkę, taką bez napisów… Ciężkie to było zadanie. Część scen, a jest ich razem w czołówce 27 powstało pewnie z niewykorzystanych materiałów, albo po prostu nie potrafiłem ich poszukać. Musiałem dostosować czas innych scen tak, by wszystko w miarę pasowało do oryginału.

Skomentuj

