Premiera „W innym świetle” w Trójce

To było bardzo duże zaskoczenie, kiedy wczoraj, w moje imieniny, usłyszałem w Trójce w audycji Jerzego Kordowicza „Studio El-muzyki” muzykę z mojej najnowszej płyty „W innym świetle„. Zupełnie się tego nie spodziewałem. Pan redaktor zrobił mi bardzo miły prezent… Audycję można odsłuchać z archiwum. Od około 31 minuty audycji zaczyna się moja kolejna premiera w Trójce. Zapraszam do posłuchania!

http://www.polskieradio.pl/9/5403/Artykul/1757287,Studio-El-Muzyki-25-kwietnia-godz-2206

Skomentuj

